Me4habalar benim 2.5 aylık bir bebeğim var. Bu benim ilk bebeğim. 3 gündür oruç tuttum ama bugün sanırım sütüm az geldi bebeğim aç kaldı. Oruç tutmak çok istedim ve allaha çok yalvardım. Allahım bana nasip et çocuğum aç kalmasın diye. 2 gün her şey normaldi fakat bugün ned3nse bebeğim memede çok agladi 🙁 içim Parçalandı. İnşallah sütüm gelir. Siz oruç tutuyormusunuz. Ben yarın tutamayacagim bebeğim aç kalacak yoksa.