Buglem29 İyi akşamlar 2.ay karma aşısını yaptırdık bugün kızımın.suan çok huzursuz ve ateşi var.ozellikle basının arka kısmı daha bir sıcak sanki.bu durum başına gelen oldu mu olduysa neler yaptınız acil yardım edebilir misiniz
Oykusmummy Buglem29 şuan aynı durumdayız ya sanki yüzü normal ama ensesi kafasının arkası çok sıcak . Vücudunu ıslak mendille sildim az önce kontrol ediyorum sürekli . Gündüz de çok ağladı 😣
Kimkibu Buglem29 calpol verebilirsin benim kızımında cıkmıştı bir çay kaşıgı calpol verebilirsin ve aşı yerlerine gelmeyecek şekilde yine düşmezse nemli bez koyabilirsiniz ama aşı yerlerine dikkat edin kesinlikle.. birazda ince giydirin cok kalın olmasın üstü
Denizzz88 Buglem29 bizimde çıkmıştı ateşi hatta dün 4.ay aşısı olarak onların ikinci dozunu olduk yine çıktı ateş ben 37,8 olunca calpol verdim bide nemli bez yapıp alnına koydum biraz 4 saatte bir verebilirsiniz calpolu ateşi düşmezse
Cagla89 Buglem29 ya benim de kızımın şu an ateşi var ve huzursuz bugün asilarimizi olduk az önce ateşlendi üzerinde sadece zıbın bıraktım ateş düşürücü de evde carpol yok
Oykusmummy DilaraYigit1 calpol kaç saatte bir verilebiliyor? Ben 3:30 gibi vermiştim çok ağladığında şimdi yine versem mi ki
Sedadnc Oykusmummy bende 15 gün önce 2. Ay aşısını yaptırdım. Günde 3 kere calpol verebiliceğini söyledi doktorum
Buglem29 Ben doktorumuzu aradım carpol ver dedi yarım ölçek.gece ara kontrol edin bence ateş çok önemli sirkeli su falan koyduk biraz ama ateş aynı.