Arkadaşlar merhaba, kızımın süt ve çoklu besin alerjisi için bugün Ahmet Bey ile randevumuz vardı. Kendisine Happy Kids programından bahsettim ve alerji yaşayan ne çok bebek olduğunu konuştuk. Ahmet Bey’in söylediklerini size aynen iletiyorum. “Bana ve İstanbul Alerji Merkezine ulaşmak isteyen fakat ulaşamayanlar (randevu ve yahut maddi durum sebebi ile) instagram hesaplarımızı takip etsinler ve sorularını yanıtlayalım, düzenli canlı yayınlarda oluyor, oradan da ulaşabilirler” dedi.
İnstagram hesapları ise alerjidoktoru ve İstanbulalerjimerkezi, umarım faydası dokunur.
Sevgiler.