Cnmcm123 olmaz mı 😂 ben saçlarımı yoldum saçlarımı😂 doğdu doğalı uyku problemi var kızımın. Asla uyumuyo. Bi kere 1 saatlik dandini bitti hala uyumamıştı. Bi kez akşam 11’den sabah 9’a kadar ara ara 5 dklık uykuyla durmuştu. Her gün sabah 5’te sokak yıkama arabasının sesini duymaktan midem bulanmıştı. Ezanı duymadan hiç uyumadım ilk 5 ay. İnsan çıldırıyo çok iyi anlıyorum uykusuzluktan halüsinasyon görüyodum. O anlarda şiddetli salladım tabi ama şimdi çok pişmanım. Çünkü ben ne zaman kızımı “tamam uyuma” diyip anakucağına bırakıp kendi kendime takılsam (o gözetimimde tabi) kızımın uykusu geliyodu yani relax olmak gerekiyomuş sen stres yaptıkça bebek hiç uyumuyo.
Bak benim kuzenimin 1 yaşındaki bebeği ben doğum yaptığım günün ertesi günü vefat etti. Bi gün dedim ki kendime “kuzenim şuan evladının uyumamasını mı tercih ederdi yoksa ölmüş olmasını mı?” O zaman kendimi de bebeği de serbest bıraktım. Ama insan cidden çok zorlanıyo hak veriyorum.