Benimde bebeğimin ensesinde var 4 5 aylıkken cikti önce ben dedik sonra et beni gibi oldu. Sonra doktora götürdük damar yumağı olduğunu, zararsız bir timor olduğunu ilerde geçebilir, geçmeye bilir büyüyebilir dedi. Zaten şuan çok küçük kızım. Bir işlem uygulamıyorlar. Ilaç tedavisi de varmış aynı zamanda ama hiç önerilmedi. Eğer burun, kulak deliğinde olup nefes almayı duymayi engelleseydi ya da ağız kenarında olsa beslenmeyi engellese müdahale yapılıyormuş. Iç organlarında da çıkabiliyormuş ona da baktirdik hemonjiyom çıkmadı ama böbrek taşı çıktı 😑 Her neyse şuan 9 ay 26 günlük küçüldü gibi geliyo bize ama belki bebegim büyüdüğü için de olabilir.