emineylem1 böyle düşünmeyin bence. İlerde büyüdüğünde kötü hissettiğinz anları değil onunla geçirdiğiniz güzel anları anlatın ona. Cocuklar bu zamanları hatırlamıyor. Biz anlatırsak aa öyleymiş diyorlar. Sadece hisleri hatırlarlar siz o aileye bırakırken oyun şeklinde ,mutlu birşekilDe bırakırsanız hatta farklı oyunlar geliştirebilirsiniz sizi hevesle beklicektir. Yaptığınız işi anlatın . Ben 2 yaşında nöbetli calışıyordum kızımı kayınvalidem ve eşimle bırakıyordum. Ama hep anlatıp konuşuyordum. Anlıyordu.