Esen Oğlum 2 3 aylıkken nerdeyse yarım saat kırk beş dakika emiyodu 4 aylıkken ve 5 e girmek üzereyiz bu aralar bi göğsünü ya beş dakika emiyo yada emmiyo doktora sordum çekim kuvveti ile alakalı doyuyor ki az emiyo kuvvetli emiyo dedi kilo alımı iyiyse aç kaldı diye aglamiyosa sıkıntı olmayacağını söyledi bende sorun etmiyorum. ✋