Defnosumveben Ataşehirde oturan ve çalışmayan annelerle tanışıp belki küçük bir oyun grubu oluşturabiliriz diye düşündüm Var mı yakınlarda oturanlar?
miniktosbagam EsraTurna ben deee 😍 neresi tam. Ben yeni taşındım brandiuma 15 dk yürüme mesafesindeyim
DilaraYigit1 Defnosumveben 14 aylık, ama biz oyun grubuna katilamayiz çünkü 1 aylık bir bebisimiz daha var 😢