Balkupum2505 canım ben diyetisyene de gittim kilo başlarda güzel veriyordum da sonra bişeylerde canım yemek istedi baktım olmuyor bıraktım ama güzel spor yapıyordum çok fena sıkılaşmıştım böyle 63 kilo gibi duruyordum 67 kiloyla sonra taşınma filan oldu bizim bi saldım salış o salış yani toparlayamıyorum