Yigitefem sheesyelllow benimde adetlerim düzenli ağrımda adetten birkaç ö gün sonra çok oldu şimdi var çok hafif bazen oluyo bazen olmuyo acaba benide mi ameliyat ederler
sheesyelllow Yigitefem çikolata kistiydi ve çok büyüklerdi birden fazla vardı sizinki daha çok küçük ameliyat olmaz sanirim