Dün bexsero oldu miniğim doktor ateşi çıkar ama 1 gün sürer dedi. bugün 1 günü doldurduk ikiye gidiyoruz 38.9 bile gördük ki bu kadar beklemiyordu doktorda. konuştum doktorla da bakalım bugün de geçsin ateş devam ederse gel dedi aşıyla ilgili mi değil mi anlayamadım arada öksürüyor, ateşi cıkıyor ne yaptıysam inmiyor arada iner gibi oluyor geri cıkıyor. calpol de işe yaramıyor. gece de hiç uyumadık duş aldırıyorum sık sık, bezle siliyorum,calpol veriyorum 4 saatte bir üstü cıplak suan ateşi var huysuz aglıyor uyuyamıyor ne yapıcam bilemedim havalar mı çarptı hasta oldu yoksa tamamen aşıdan kaynaklı mı sıkıştım kaldım bir yardım edin bana anneler💝üzülüyorum çok Allah bütün bebeklerimizi korusun🤲🏻 acil şifalar versin hasta olan bebelere aminn💝