Kizlar bebeğim 9.Ayına girdi. 7. Aydan beri uyku sorunu çekiyoruz fakat bu farklı. Alt iki üst iki dişlerimiz çıktı. Galiba üst dişlerin yanındaki kesici dişler geliyor. Salĺaarak uyutuyorum zar zor sürekli uyanıyor. Besiklerde de yatmıyor bugün yere yatırdım valla ne yapacağını şaşırdım ya. Gündüz sadece yarim saat uyudu koca sabahtan beri. Keyifsizde biraz. 1 haftadır böyle. Gece uyanıyor birden bedenini kaldırmaya çalışıyor. Iki saat boyunca sallıyorum bana misi demiyor. Zar zor uyutuyorum. Valla çok kötüyüm lütfen biri yardımcı olsun. Bay bay night damla varmış bu ise yarar mi. Yada herhangi başka birsey.