15 aylık şuan sallıyorum tam 40 dk oldu 😢 3-4 gündür hasta dün doktora götürdük boğaz enfeksiyonu dedi, sabah kalkıp akşam yatana kadar ağlıyo. Çocuğum hasta olunca huy değiştirdi 😩 Uslu değildi zaten ama en azından mutlu bi çocuktu. Umarım böyle kalmaz huyu. Allah hepimizin yardmcısı olsun analık çoook zor