Havvakus Bugün oldum kahverengi lekelenme sebebiyle. Doktor polip gibi şeyler temizledim patalojiyi beklicez dedi. 1 hafta sürecek mis içim içimi yiyor ay i durumu yasayanlariniz var mı acaba sonucunuz ne çıktı .
Muazselami Havvakus merhabalar ben de histeroskopi oldum benim ki gebelik kalıntısymıs pataloji sonucu öyle geldi geçmiş olsun 🙏
Beybikolarr Havvakus bende geçen sene çocuğum olmadan doktora gittiğimde çıkmıştı ortaya rahimim aşırı kalındı incelmiyordu birde polip vardı aldırdım sonra normale döndü arada sizin gibi kahverengi lekelerim oluyordu adetim uzun sürdüğü oluyordu hepsi düzene girdi çok şükür
Neslihan1903 Muazselami normal doğum mu yaptınız benide de polip var aşırı adet kanaması yaptığı için gittim doktora bir işlem yaptı sonuçlar patolojiye gitti sonuç çıktı bu ayda çok kanamalı bir adet geçirdim önümüzdeki ay duruma göre değerlendirecek doktorum doğum sonra mı oluşuyormuş yanı sizinde yoğunmuydu adet kanamanız
Kumrs Muazselami merhaba ben de doğumdan sebep histeroskopi oldum. Kanamanız ne kadar sürdü? Benim bir ay olacak lekenlenme devam ediyor biraz endişeliyim tekrarladı mı diye.
Muazselami Havvakus adetim sonrası tekrar kanamam olmustu o yüzden gitmiştim beta değeri yüksek çıktı ama düşük yapıyorsun denildi sonra kanama durdu üniversite hastanesinde histeroskopi ile alındı gebelik çıktı
Havvakus Neslihan1903 benim adetim yoğun değildi sadece kahverengi lekelenmem geliryordu. Pataloji sonucunuz ne çıktı acaba
Muazselami Neslihan1903 benim yoğun adet kanamam yoktu ilk gebeliğimde oldu histeroskopi parça vardı denildi sonra gebelik kalıntısı çıktı daha sonra da bi düşüğüm oldu şükür suan bi yavrum var 2 aylık
Muazselami Neslihan1903 hayır zor değil ben tam anestezi alarak oldum iki gün karın agrısı cektim ama sonrası rahattı