kizlar suan tatildeyiz ve ctesi gunu donus yapicaz. kizim hasta olucak gibi ve ucakla donucez. burnu acik olmasi gerekiyo ucakta dedi doktorumuz burnu akiyo suanda grip olucak gibi. serum fizyolojik yanimda ama suan icin yeterli gelmedi. iki sorum var size burnu tikali olursa ucakta ne olur? ikinciside hemen anlik yapabilicegim birsey varmi grip olmadan onlem almak icin?
beni cok korkutmayin tamam mii 🙈🙈 bu arada kizim 22 aylik