snowflake ay hadi hayirli olsun cok dogru bir karar vermissiniz bitince iyi ki yaptirdim zaman nasil gecti anlamadim diyeceksiniz eminim 😍 ilk taktirinca ve her kontrolden sonra dislerde ve dis etlerinde sizi oluyor.. insanlar genelde bunu sevmez ama nedense benim hosuma gidiyordu 😂 sizi oldugu zaman bir sey isirmak cok zor ama oyle dayanilmayacak bir sey degil bir kac gune geciyor zaten.. sert seyler yiyemiyorsun.. ay ben en cok seye uzulurdum isirarak bir sey yiyemiyordum mesela hamburger doner isirip koparamiyordum parcalara ayırıp yiyordum.. ve dis telinde en cok zorlayan sey bence bir sey yedikten sonra telde kalmasi.. elimde firca ile gezerdim surekli fircalardim dislerimi.. ama sonu gercekten guzel oluyor.. sonunu dusunun ve olumsuz olan hicbir seye takilmayin 😍