Deletedmom5454 Kızlar bebeğim doğduğundan beri elleri buz gibi bu neden ya ben ensesine bakıp vicüd ısısını anlıyorum içim rahat ediyor ama malum kaynana hemen bu çocuk buz gibi olmuş üşümüş dedi içime kurt düştü sizce normal mi yoksa cidden üşüyor mu 2 aylık tam
mom5643 Deletedmom5454 elini emiyor mu? Benim oğlum elini emdiği için elleri ıslanırdı o yüzden soğuk olurdu. Başka bi sebep gelmedi aklıma
Erayalpp Deletedmom5454 elleri ve ayakları buz gibi olur zaten vücut ısısına göğsünden ve ensesinden bakılır oralar sıcaksa sorun yok demektir