Kızlar bu uygulamada bi bayan kaynar baharını önerdi 10 ml çıkan süt dolup taştı demisti bende tavsiye uzerine eşimi aktara yolladım ama onlar ne olduğu bilmiyormuş bende lohusa şerbeti diye geçiyor diğer adı dedim ama akardaki kadin milk tea diye bisey önermiş esim beni aradı içeriğini söyledi baya bisey varmış bu aut yapar dedi kadın bende aldırdım eşim şimdi getircek kullanan varmı acaba aranızda nasil iyi mi kadin günde 2 kez 2 tane at falan demiş ama internette kullananlar 3 kez 3 tane falan yapmış sizce nasil yapmaliyim