Ek gıdaya başladığımızdan beri kızım kaka yaparken ağlıyor. Kabız oldu . Gün içinde bütün bezleri kakalı az ama kakalı 5 6 tane bez değişmiştir. Hepsinde kaka olması normal mi ? Bugun mesela armut yoğurt , pırasa verdim . 1 çay kaşığı zeytinyağı içirdim ve su verdim. Ama yine de kakası aynı . Normal mi arkadaşlar bu durum. Bu arada Doktorumuza mesaj attım NBL damla al dedi.