Cigdem16 Bebeğim 2 aylık sadece anne sütü alıyor ve ikimizde covid olduk. Maşallah ateşi hiç çıkmadı ama benim 39 dan düşmedi sadece parol verdi doktor emziriyorum diye. Bebeğimde öksürük var sadece öksürüğü için ne yapmamı önerirsiniz?
01asaf01 Cigdem16 çok küçük olduğu için doktora danışmadan birşey yapmayın lütfen bazı bitkisel ürnlerinde zararı olabilir.
Yavrusununannesiii Prospan diye bi ilaç kullandık biz öksürüğü için çok faydası oldu bitkisel güzel bi ilaç yarım çay kaşığı sabah akşam verin
Yavrusununannesiii Cigdem16 benim bebeğim 2 ay 20 günlük falandı güzel bi ilaç ama yarım ölçek verin bir çay kaşığı yarısı kadar normalde doktorumuz calpol bile vermemi istemezken bebeğime düşünün bu ilacı kullandırttı