barbiee içeriğinde şeker tuz vs olmadığı için saman gibi olması gayet normal birde ek gdaya yeni başladınız sanırım 6aylıkken kızımda aynıydı ek gıdayla yeni tanıştıkları için tükürmesi gayet normal 8ayın sonunda ancak alışmıştı yemeğe bu arada ben dediğiniz markayı aldım Beyorganik ve Vitma gıda dan aldım en güzel ürünler Vitma nın