2 yaşında ki kızım ilk kez pişik oldu 1 haftada zar zor geçirdim her alt değiştirmede yıkadım krem sürdüm havalandırdım şu an baya bir hafifledi ama şimdide kaşınmaya başladı sürekli kaşıyor eli hep bezinde😔 bu kaşıntıyı nasıl geçiririz Allah aşkına 2 gündür doğru düzgün uyumuyor mahvolduk ikimizde😥😥 neler yapabilirim bu kaşıntı için??