Anneler merhaba
Size ilk kez karşılaştığım bir konuyla ilgili bir şey sormak istiyorum. Oğlum 11 aylık 2 gündür ağzında değişik bir koku var doktorumuza sordum ateşi var mı dedi. Çok şükür ateşi falan yok hasta değil yani ama onun dışında bir bilgi vermedi takip edelim dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?