Papatyaaa6565656 Doğum yapalı 4 gün oldu ama kanamam kesildi neredeyse böyle olan varmı acaba bugün doktor kontrolüm vardı dikişlerim ve rahmin iyi dedi kanamayı sormayı unuttum yarın arayıp sorucağım
minmin-hanim Papatyaaa6565656 yedi günde kesildi benim sonra altı gün bir şey yoktu 14. gün çok şiddetli kanamam oldu yine kesildi. Doktora muayene oldum, pihtilarim varmış ara ara kanayacakmiş
Asl90 Papatyaaa6565656 canım bir ara kesiliyor sonra geri geliyor ara ara kesilip tekrar başlar bitmemiştir diye düşünüyorum.
3MelekAnnesi3 Papatyaaa6565656 ara ara kesilip baslaması normal diye biliyorum ama sezeryansa hiç baslamayada bilir