hast gittik ilaç verdi aslında göz doktoru değildi bi an gördüğüm zaman korktum çocuk acile gittik arpacık dedi ilaç verdi bende kullanmadım açıkçası bi göz doktoru görsün ona göre başliyim ilaca istedim
dünyagöz hast mi gitmeliyim ? Arpacık alınıyomuş sanırım bunun için erken mi yada evde yapabiliceğim bişey var mı 😒😒😒