Fatgul Merhabalar. Bebegime rotavirüs ve menenjit aşısı yaptırmayı düşünüyorum. Yaptıranlar herhangi bir yan etki gördü mü acaba? Rotavirüs bebeklerde kabızlık yapıyor diye kulaktan dolma bilgiler mevcut. Öyle bir durum yaşayan var mı?
simaysmother Fatgul bunlar zararı tartışmaya kapalı önemli ve yaptırılması gereken aşılar, imkanınız varsa lütfen yaptırın. ben yaptırdım kabızlık yaşamadım, yaşarsam da ne kadar sürecek ki? ilerde daha büyük rahatsızlıklardan koruyacak bebeğimi.
Avsavb Fatgul bebeğim bir yaşında . Şu ana kadar olan tüm özel aşılarını yaptırdım . Hiçte bir yan etkisi olmadı
Mervekaynak Fatgul hayır. Tamamen yanlış. Tabi menenjiti henüz yaptırmadım bilemiyorum ama rotavirus aşısının bir yan etkisi yok hemşire bana sadece biraz fazla bez kirletir onun dışında yan rtkisi olmaz demişti. Çok da kirletmedi normaldi bı sıkıntı yaşamadım. Ama kesinlikle ikiside yapılması gereken aşılar
gokmer Rota aşısını 2 doz olduz hiçbir yan etki olmadı. Menenjit aşısını ctesi yaptıracağım bakalım ne olacak
simaysmother Fatgul 2 doz rota 2 doz menenjit olduk şimdiye kadar. rota tamamlandı menenjit devam edecek.
Barlasb10 Rota aşılarında hiçbir yan etki olmadı menenjit aşısından sonra ateş oldu 38 üstüne çıkmadı 1 gün sürdü ama diş ateşi mi aşının yan etkisi mi anlamadık ateşten 2 gün sonra dişimiz çıktı
Umayinannesi Fatgul ben yaptırdım rota aşısını ilk dozda kaka sıkıntısı yaşamadık 2. Dozda da zaten kızım kakasini çok geç yapıyordu bisey diyemiycem o yüzden ama prospektüs de yan etkiler kısmında kabizlik yazıyordu sanırım
MericSe Rota aşında bir yan etki olmadı menenjit aşısını 14. Ayda 1. Dozunu yaptırdık yine herhangi bir yan etkisi olmadı 20 ekimde 2. Dozu olacak. Menenjit aşısı için bende korkmuştum ateş yapar diye ama korkulacak bişey yokmuş.
Erimdeniz1730 Fatgul rota virüs ve menenjit aşısını yaptırdım herhangi bir yan etkisi olmadı yalnız menenjit aşısının 1 yaş sonrası tek doz olanı yaptırdım ama 2 doz olanında ilk dozunu önümüzdeki hafta yaptırıcam onda bir yan etki olurmu bilmiyorum
Mys01-01 Fatgul rota 1 doz yaptırdım hiç sorun yaşamadım (rotarix) bır ay sonra 2 doz ve menejıt var bızımde
Begooo Fatgul 2 doz rotayı olduk hiçbir yan etki olmadı. Bir doz bexero ve bir doz nimenrix de olduk bexero da ateşi yükseldi biraz 38i görmedik ama 2 gün sürdü o kadar nimenrixte de bir şey olmadı
Juliet1 Fatgul rota yaptırcaktık eczacımız ve doktorumuz temizliğe dikkat edilirse gerek yok dedi. Menenjit 2 doz yaptırdık sonuçta üst solunum yoku hastalığı ve fark edilene kadar ölümcül sonuçlar doğuruyor. Sizin yerinizde olsam menenjitin hepsini yaptırım. Bizde hiç bir yan etki yapmadı iyiki yaptırmışım dediğim bi aşı