Synmannesi Nuraky aç versen daha iyi tok kusuyor benim kızım kilo bası bir damla ver fazlası kabız yapıyor kilo bası bir damla
Elifatih25 Nuraky 8 damla aç karnına verilmesi lazim diye biliyorum. Kilo basi bir damla. Bize ac karnina ver demisti dokdor.
Muhasebeciana Nuraky kilo basina 1 damla verdik hep ama simdi degistirdik icerisinde bir madde varmis o maddeden dolayi suan bestiron damla kullaniyoruz onda hem C vitamini de var
BirAlparslanAnnesi Muhasebeciana nasıl yani memnun kalmadınız mı bende bestiron kullandım bide oceanı çok övdüler dye yeni aldım 😏
Muhasebeciana BirAlparslanAnnesi Memnunduk ama icerisinde bir madde varmia o surekli kullanimda bobreklerde zarar veriyormus canim