Birminik_annesi Kizim 3 aylik ne benim sutumu iciyor nede bebelak iciyor cevrem seftali muz vere bilirsin diyor ama korkuyorum ben versemi acaba siz en erken ne zaman ek gida verdiniz
Melikeeeecansuu Birminik_annesi hayır ya sacmalamasınlar. Ne seftalısı ne muzu hadı suyunu tattrsan bı damla neysede yedırmek ne sakın oyle bırsey yapmayın mamayı degıstırın
JackDaniels Birminik_annesi 5.5 aylıktı daha sadece tadımlara başlamıştık. Oda çay kaşığının ucuyla 3’er gün. Sakın ha sakın daha bağırsakları anne sütü ve formül mama dışında bir şeye hazır değil. Bebeğe yazık edersiniz ağzı olan konuşuyor. Siz bu konuda sadece doktorunuzu dinlemelisiniz
Esin12121212 Birminik_annesi çok erken ya başka mama dene benim kızım da öyleydi Sema yi çok sevdi artık onunla devam ediyoruz şimdi 13 aylık