Kızlar bebeğim enfeksiyon kapmıştı sürekli ateşlendiği için çok acile gittik ve bugün testimiz pozitif çıktı ölüyorum ağrıdan kafamı kaldıramıyorum bebeğimde aynı şekilde çok halsiz bebeğiyle korona olup iyileşenler varsa nolur bşy söyleyin ne yapabilirim bebeğim nasıl rahatlar 😔