NurEmre Kızlar selam rotavirüs aşısı yaptırdınız mı yan etkileri neler benimle paylaşabilir misiniz ?
Aybars-45 NurEmre benim doktorum önerdi ben yaptrdım çok şükür bi yan etkisi olmadı benim oğluşum sadece aralıksız 4 saat gündüz uyudu o gün 😊😊
Ulku_06 NurEmre Yaptırdım, iyiki de yaptırmışız. İlk dozu hemşire yaptı, 2.dozu ben… Ağız yolu ile yavaş yavaş içiriliyor. Uyku yaptı bizde de.
Limoncekirdegii NurEmre 7 aylık şu an kızım2 ay önce filan ikinci dozunu olmuştu sanırım. Hiçbir şey olmadı diğer günler gibi geçmişti bizim için :)
Cemileasya Cuma gunu 2.dozu yaptirdim hic bi yan etki olmadi sadece ishal yapabiliyormus ama bizde olmadi cok sukur