NilBensu anaokulu öğretmeniyim. Çocugun tuvalet olayına asla karışmam. Zaten müdür yardımcımız da kayıt olurken sorar tuvalette işini tek halledebliyor mu diye, yapamıyorsa kayıt alınmaz. Ha tabi çocugun yardıma ihtiyacı olur, üstünü başını çıkarmada o zaman yardım ederim. Ama kabine girmem, kendileri de çok güzel hallediyor. Altına kaçıran öğrencim olunca da arkadaşlarından ayrı bir yerde değiştiriyorum. Çocugun sırılsıklam olması, tuvaletin pis olması öğretmenin kabahati ancak mahremiyet diye bir şey var, öğretmen de olsa yabancı sonuçta niye çocugunuza eşlik etsin. Siz evde güzelce öğretmelisiniz. Yaşı çok müsait.