Alminazli Kızlar kızımın sadece karnında iki tane biri göbeğinin sağ üzerinde biri sol altında 10 kuruş büyüklüğünde kızarıklık var minicik beyaz bide uç var anlamadim neden oldu başka yerinde yok dünden beri böyle
Alminazli cocomelon33 Evett aynısı çekemedim fotosunu telefonum bozuk ön kameradan da durmadı ki çekem
cocomelon33 minmin-hanim facebookta alerji grubunda aynısını atmışlardı histamini tepkisi demişti birisi.Histamini yüksek besinleri yediğimizde bebeğin vücudu alışık olmadığı için bu şekilde tepki veriyormuş şimdi çıkıyor bir saat sonra geçmiş oluyor mesela kısa süreli doktor da ürtiker alerjik sebepli dedi.Sinek ısırığı diye de düşündüm ben ama sineğin yiyemeyeceği yerlerde de çıkmıştı en başlarda şimdi böyle tek tük çıkıyor geçiyor
cocomelon33 minmin-hanim vücudunun alışmaya çalıştığı besine karşı verdiği tepkiymiş canım bu 24 saat içinde olup geçtiği için önemsenmiyormuş