HavvaHalil95 Sezeryan olalı 35 gün oldu 5 gün hiç kanama yoktu sarı akıntı vardı 2 gündür adet gibi kanamam var ve karnım agrıyır niye böyle oldu acaba başına gelen var mı bilgisi olan içten içe bazen batıyor iğne saplar gibi eğilip kalkarken
Cicekimftm HavvaHalil95 adet döngünüz başlamış.takip edin. Parol içebilirsiniz.ilk adetiniz olduğu için ağrı olabilir
Cicekimftm HavvaHalil95 ben 3 dogumdada 40 da oldum. Tabiki iyi vücudunuz ödem yapmaz şişkinliğiniz olmaz.