Aynı şeyleri belki daha fazlasını yaşadım sabahları içim titriyordu bugün nasıl bitecek diye iştah sıfırdı yirmi günde 16 kg verdim kızım kolikti ve ilk bebeğim çok korkuyordum ona bişey olur beceremiyorım sanki benim değilmiş gibi oluyordu sürekli ağlıyordum ve kendime çok kızıyordum geçecek diyenlere inanmayı bırak çok kızıyordum küfür bile ediyordum içimden 😀 ama ne oldu biliyormusun geçti vallahide billahide geçiyor çok mutlu olacağın günler çok yakın öncelikle yedikçe güçleniyorsun ve kendine güven çok önemli birde bana en çok yardımcı olan biryerde okumuştum bebeklerimiz bize rabbimin emaneti sahip çıkmalıyız o bize muhtaç bu Beni kendime getirmişti şuan allaha şükür çok iyiyim darısı sana olsun sadece inan kuzum