Hele buradaki postu okudum bütün moralim gitti yine. 2 yaşla ilgili post açılmış konuşmalar ikili üçlü kelimeler kuran bebeklerden bahsetmişler. Maşallah ne güzel ama benim oğlum da şuan 22 aylık tek kelimesi bile çok az. Seslenince bakar, Herşeyi anlar, komutları yapar, kendi kendine hareketlerle çok şey anlatır anlarım demek istediğini mesela.
Evet biliyorum her çocuk gelişimi bir değil. Ama postta tüm çocukların konuşur olduğunu görünce taktım kafaya yine .
Söyleyebişdiği kelimeler;
Gitti, bitti, al, ver, evet, araba, baba, dede, meme, acıdı mı diyince aaadaa gibi bişey söylüyor, işee(yeşil)