Ecocan bunun için doğduğu gün verilmeli sanırım benim bebeğim doğduğu gün emiyordu ben çekiyordum ben vermedim çünkü 1 ayda verme taraftarı değildim sonra ne yaptıysam tutmadı midesi bulanıyor gibi bir hareket yapıp arıyor emziği ağzından denemediğim emzik kalmadı aventten nuka eee bile aldım marketten acaba diye 😊suavinex denedim olmadi tutmayınca tutmuyorlar. Şimdilerde bebeklere imreniyorum emzik ağızlarında sakinlesiyoelar pusette filan ama biz her yerde beni emiyor