Mevaaaa hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama bir emzirme danısmanına ulaşsanız, instagramda bi sürü hemşire var bu konuda destek olabilecek. Önce tüm biberonları kapat bi dolaba, eger yakınların varsa annen kayın validen 1 hafta bielikte kalsınlar sizde ( ama iyi insanlarsa anlaşabiliyorsanız) onlar yemek ev işi yapaın sen bebeğinle emzirme kampına gir 3 gün yataktan cıkmadan ye iç uyu emzir döne döne bi sağ bi sol emzir, eger ilk günler zorlasırsa anne sütünü emzirme destek sistemi ile göğsünüzdeyken verin. ama asla vazgecmeyin, ben de sizin kadar olmasa da benzer şeyler yasadım. elinize eldiven geçirip damağına dokunun emme refleksi için eger parmagınızı emerse basarı oranınız cok daha yüksek olacak. lütfen vazgecmeyin ama emzirmek nasip işi, kulaklarınızı dısarıya tıkayacaksınız. onlar da Allahın kulu işte..boşverin..