Merhabalar bugun doktor kontrolümüz vardı oğlum 11 ay 17 günlük muayene ve kızamık aşısını oldu ekim başı gibide tahlilleri ve 1 yaş aşıları var . Doktorumuzdan 1 yaş sonrası aşı kagıdını istedim 2 yaşına kadar 3 özel aşısı varmış bexsero 3.doz menectra 2.doz ve hepatit b rapel yazıyor . Bilmiyordum hepatit b ninde özel aşısı oldugunu fiyatı hakkında bilenler bilgi verebilirmi