Bussraozknn bizimkinde de çıktı başta isilik sandık gecmeyince doktora götürdük alerji dedi krem verdi. Onlar da fayda etmeyince başka doktora götürdük egzama dedi. Nemlendirici verdi onu kullanıyoruz. Sabun yerine de geçiyor. Çamaşır deterjanı ve sabun şampuan nemlendirici her türlü şeye alerjisi var. Sizde birkaç gün suyla yıkayın ve nemlendirici kullanmayın o zaman anlarsınız ne olduğunu. Geçmiş olsun ♥️