Cankuzuannesi Cankuzuannesi doktorunuza sorun bence. Simdi post sahibi arkadasin bebegi memeyi tutmamis henuz o yuzden sagiyormus. Ona gore tavsiye verdim ben. Siz oncelikle bebekle bol ten tene temas yapin, bol su icin, yardim edeniniz varsa aralarda uyuyun, dereotu bulgur irmik tahin gibi sut arttiran yiyecekler tuketin, bestlak damla da tavsiye ederim. Bunlarla zaten sutunuz cogalir Allahin izniyle. Yetmeyince mama vermekte de hicbir sakinca yok ben de mama veriyorum bunu da hiiic kafaya takmayin. Ise baslamadan bir sekilde biraz stok yapmaniz lazim buzluga ama bebegin de emecegi sutten çalmamak lazim. Doktorunuz size soylesin kac kere sagmalisiniz veya sagmali misiniz hassas konu yanlis yonlendirmek istemem.