Asyammm59 oğlum 2 aylıkken herkes bu aşıyı öyle bir anlattı ki çok ağlayacak, ateşi çıkacak, birkaç gün huysuzlanacak vs. ertesi gün arkadaşlarımız gelecekti bebeğimizin aşısı var biz sizi bir dahaki hafta ağırlayalım dedik, her hafta anneanne babaanne ziyareti yapıyorduk dedik aşı var bu hafta gelemeyeceğiz, ateşölçer aldık ateşdüşürücüleri falan stokladık neyse oğlum aşıyı oldu sonuç diğer günlerden hiçbir farkı yoktu ne ateşi oldu ne huysuzluğu😬😬demem o ki boşuna telaş yapmayın belki sizde de hiçbir şey olmayacak 🌸