Benim kızımda nerdeyse 11 aylık oda en fazla 150 içiyor, ama bizim doktorumuz artık ek gıdaya viraz daha ağırlık ver günde 500-600 ml alması yeter dedi e onuda alıyor sabah kalktığında içiyor 2 saat sonra kahvaltı yapıyor 3 saat sonra bi daha içiyor öğle yemeği ara öğünü sonra bidaha içiyor derken yatana kadar 4-5 kere içiyor 🤷♀️