Sebastian Kızlar bebeğim 9 aylık 8 kg ama sizce nasıl 3100gr doğdu hemşiremiz iyi dedi ama sizin bebişler nasıl devam sütü olarak bebelac gold kullanıyorum varmı tavsiyesi olan
Paradiseeeee Sebastian valla doktoru bilir en iyi kimsenin çocuğuyla kıyaslayamayız şimdi doktor normal iyi derse sorun yok
Alanbebek Sebastian biz 9 aylıkken 9 kilo 100 gramdı 3 kilo 160 gram dogmustu suanda 10 aylık bilmiyorum kilosu sizin kilonuz da iyi her bebek gelısımı farklıdır
PortakalliKahve Sebastian bence de iyi benim oğlumda 8.5 kiloydu. Çok çok hareketli, emekliyor,sıralıyor yani yerinde hiç durmuyor o yüzden normal olduğunu düşünüyorum. Bende bebelac gold kullanıyorum, memnunumda
Bernag Sebastian 8200 gramda benim kızım. Biz de bebelac gold kullanıyorduk ama ne zaman yese hemen kakasını yapıyordu dolu dolu. Az kilo alımı vardı. Mamayı değiştim bakalım durum ne olacak
Eymen14 Sebastian Benim oğlum da 9 aylık 3500 doğdu 10 kg 3 aydır bebelac kullanıyorum önceden aptamil kullanıyorduk bebelac daha çok kilo aldırıyor irmik yedirebilirsin