Rabiakrtl Canımm, benim bebeğim 3115kg doğmasına rağmen doktorum Aptamil Prematil almamı söylemişti. Sindirimleri daha kolay oluyor diye. Emziriyorum ama bulunsun diye almıştım. Birkaç kez kullandık öyle gaz yapmadı istersen doktoruna bi onuda danış. Bide ekstra gaz damlası verdi hala daha kullanıyoruz. Onu da bebeğin 15.gününden sonra kullanmaya başlıyorsunuz, adı Nutrigen Neowind Bizde işe yaradı sizde isterseniz doktorunuza danışıp kullanbilirsiniz. İlaç değil zaten, içeriğinde Rezene, Papatya, Kimyon ve Anason var sadece. 🤗