Yaa yenidoğan bebekler uyur derler. Bebeğim 17 günlük emerken miss gibi uyuyor. Yatağına koyunca gözlerini açıyor. Kucağım onun için en rahat yer. Hatta onu öyle görünce annem dedi ki “ana kucağı olsunda çakıllı dolu olsun, yine de tatlı.” Tabi o lohusalık psikolojisiyle bir güzel ağladım bu söze 😂