Deletedmom_36 doğrudur canım. Hiç yemiyor değil ama az yiyor yani sonra gece de nam nam diyor uykusunda hep. O yüzden gün içinde doysun istiyorum da bize bağlı değil işte. Artık kendimi üzmeyeceğim bu konuda kendi istediği kadar yesin diyorum hep ama bir zaman sonra patlıyorum. Umarım hemen geçer.