Şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünen bir anne olarak size kötü tecrübemi çok kısa anlatmak istiyorum.. 23 ağustos 11.00 gibi kontrole gittiğimde 3 cm açılmam vardı ve çarşamba günü tekrar kontrol için çağırıldım. Ama 24 ağustos gece 02.30da ağrı ile uyandım 06.00 da doğum sancısıyla hastaneye gittim ve doktor doğum başlamadı evine gidebilirsin dedi yolda doğum sancısıyla bezmialem vakıf üniversitesi hastanesine gittim ve 9 cm açılma ile hemen doğuma alındım. Bebeğim kakasını yediği için 8 gün yoğun bakımda kaldı şehir hastanesinin ihmali yüzünden. Lütfen sizde dikkatli olun devlet hastanesi ve şehir hastanesine asla güvenmeyin.