Ev almayı düşünüyoruz inşaat ev halinde. Satıcı kat irtifak tapusu olduğunu söyledi. Kat irtifakı tapu işlemi yapılınca da tüm para verilecek. İnternetten baktığımızda tapu kadastrodan alındığı inşaat bitince kat mülkiyetine çevirildiği yazıyor. Böyle bir şekilde ev alan var mı? Problem yaşadınız mı