Evet sevgili anneler bugun 4. Ay asimizi olduk.. iki bebegimde eve geldigimizden beri uyuyorlar.. arada kalkip mama yiyip tekrar geri uyudular.. gözlerini acmaya halleri yok sanki.. atesleri yok ama cok fazla uyku hali var.. normal mi bu durum ? 2. Ay asisinda boyle bir sey olmamisti.. bir de canlari yaniyor gibi ih ihh ses cikariyor yavrularim ya..