bahardonmez Emine1013 cift baslikli aldik elektrikli iyiki oyle olmus. Manuelde vardi ama cekmedi iyi. Elektrikli once hazirliyor sonra sagiyor avantajli ustelik 2 baslikli almanizi tercih ederim bi ona tak bi ona zaman cok gidiyor ve bebek varken okadar zaman olmuyor. Birini sagarken digeride akiyor sut bosa gidiyor. Cift baslikli elektrikli kesinlikle
sizdenbirii Emine1013 kesinlikle elektrikli manuel vardı kullanamadım mahvetti göğüs ucumu manuele boşa para vermeyin derim🤦🏻♀️
3MelekAnnesi3 Emine1013 tabi ki elektrikli buyuk konfor yoksa manuel de kol agrıyo sık sık ve daha az sagıyo
Nur1212 Emine1013 elektrikli olanlar daha mantıklı manuel kolu çok ağrıtıyormuş birde tek başlıklı olanların çekiş gücü daha yüksekmiş çift başlıklıya göre öyle diyorlar haberiniz olsun ben lansinohun tek başlıklı pompasını kullanıyorum 3 aydır gayet memnunum
Gizemtbrr Cift baslikli elektrikli sut sagma makinesi kullandim ve cok memnun kaldim. Bebegim 9 aylik hala kullanıyorum. Cekim gücünü hafif bulursaniz tek olarak da kullabiliyorsunuz. En az 20 dk sagim yapildigini varsayarsak manuel fazlaca sizi yorabilir:(